Spot sponsorski

Spot sponsorski, zwany inaczej wskazaniem sponsorskim to jedna z najlepszych form promocji. W pewnym sensie również forma reklamy marki czy konkretnego produktu. Przede wszystkim największą zaletą spotu jest czas emisji. Puszczany bezpośrednio przed i po serialu, programie czy filmie ma ogromną liczbę odbiorców. Warto to wykorzystać! Ale czy stworzenie spotu jest proste? Z czym się wiąże i jak wygląda taka produkcja?

Spot przynosi wiele korzyści dla firmy czy producenta. Ma ogromny potencjał. Jednak to bardzo wymagający projekt. Przede wszystkim przez zasady i wytyczne podczas jego produkcji. Spot sponsorski trwa zaledwie 8 sekund. Szybki przekaz, szybkie wskazanie sponsora programu, który będzie zaraz emitowany. Kolejna zasada to odpowiednia treść. Ściśle określone jest jakie słowa i zwroty mogą zawierać się w spocie. Wszystko to, i jeszcze kilka innych zasad sprawia, że z pozornie prostego do stworzenia projektu tworzy się skomplikowana praca.

Studio Simple Frame tworzy od lat spoty sponsorskie i filmy dla firm. Dzięki temu, że mamy ogromne doświadczenie nie tylko doskonale znamy techniki tworzenia spotów ale również trafnie potrafimy dobrać odpowiednie techniki i efekty. Nasza kreatywna praca sprawia, że każdy projekt jest ciekawy i unikatowy. Przede wszystkim jednak jest najwyższej jakości. Przez to skupia uwagę widzów, budzi zarówno sympatię jak i zaufanie.

Spot sponsorski to 8 sekund, które wykorzystujemy maksymalnie i możliwie najbardziej efektywnie. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi pracami.

Polecane dla Ciebie

O autorze: Simpleframe